vem är jag?

 
Jag heter Jenny, är 20 år gammal och bor i en lägenhet uppe i Norrbotten tillsammans med min pojkvän och hund (som ni ser på bilden ovan). Jag studerar ekonomi på universitetet och extrajobbar på en matvarubutik så sällan som möjligt. När jag inte är i skolan eller pluggar så gillar jag att ta långprommisar med Sally (hunden), rita och planera i min bullet journal (bujo), umgås med mina vänner och titta på serier på netflix. Jag älskar chips och choklad, och skulle nog inte överleva utan créme fraiche.
 
Jag har bloggat sedan typ 2012 (säkert ännu tidigare om man ska vara sån) men har haft ett litet uppehåll de senaste åren då jag tappade intresset helt enkelt. Men jag gillar bloggar som koncept, och älskar att skriva (inte bara om mig själv utan även typ dikter/noveller osv) så jag tänkte att jag kunde ge den en chans (igen). Här kommer jag blogga om lite vardagliga bekymmer, kanske lite tips på god mat och om hur det går med min tjurskalle till hund. Jag kanske även lägger upp lite bilder på min bujo, då det är ett nyfunnet intresse (och är så jävla kul!). Jag tycker även om att fota, och har en svindyr kamera gömd i garderoben som behöver dammas av. Så jag vågar nästan lova mycket med högkvalitativa bilder!
 
Om ni har några frågor eller så så är det bara slänga iväg en kommentar (det är okej att vara anonym). Det var allt om mig. Puss & hej. 

KOMMENTARER

SKRIV DIN KOMMENTAR HÄR:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Jenny, är 20 år gammal och bor i en liten lägenhet uppe i Norrbotten tillsammans med min pojkvän och hund. Här bloggar jag främst om min vardag, hund och bujo-intresse. Läs mer under fliken "om mig" i menyn. Puss & kram.